domingo, 1 de febrero de 2015

Deixeble Meu

Qui no renuncia a la família com a  entorn endogàmic i tancat no pot ser deixeble meu.

Qui no porta la seva creu per venir amb mi no pot ser deixeble meu.

Qui no renuncia a tot el que té no pot ser deixeble meu..

Qui no es fa com un infant no pot ser deixeble meu.

Qui no lluita per la pau no pot ser deixeble meu.

Qui no és capaç de viure amb senzillesa no pot ser deixeble meu.

Qui no defensa els més dèbils no pot ser deixeble meu.

Qui sempre escull els primers llocs no pot ser deixeble meu.

Qui va per la vida sempre ocupat i no pot aturar-se a ajudat una persona  necessitada no pot ser deixeble meu.

Qui no serveix els altres no pot ser deixeble meu.

Qui s’aprofita dels orfes i les viudes no pot ser deixeble meu.

Qui agafa les armes per lluitar no pot ser deixeble meu.

Qui no accepta la invitació que se li fa, amb excuses barates, no pot ser deixeble meu.

Qui no sap pregar a Déu Pare i Mare, no pot ser deixeble meu.

Qui fa veure que prega perquè es posa cendra pel cap no pot ser deixeble meu.

Qui no arrisca la seva reputació per mi no pot ser deixeble meu.

Qui no s’arrisca a fer-se mal veure dels altres per mi no pot ser deixeble meu.

Qui no reconeix en els altres un germà i una germana no pot ser deixeble meu.


No hay comentarios: