martes, 3 de octubre de 2023

Un nou curs, una nova etapa

 27.09.2023

Després de molt temps i molts esforços, per fi hem arribat a l’últim any per acabar una etapa més de la nostra formació. 

Durant aquest curs que hem iniciat, tinc l’esperança que serà un dels millors a l’escola, ja que serà el nostre últim any.  

En aquesta etapa espero superar les dificultats que se’ns creuaran pel camí als meus companys i a mi, viure moltes experiències noves i recordar els bons moments des que vam començar. Sento moltes ganes d’aprendre i preparar-me per al futur per aconseguir els meus objectius. Tot el camí recorregut fins al dia d'avui no hauria estat possible sense l’ajuda del professorat. M’espera un curs molt estressant i intens, però molt divertit i mogut. 

El moment més especial i l’últim que viuré a l’escola serà la graduació, ja que hi haurà sentiments de tota mena i serà la fi de l’etapa a Maristes Sant Pere Chanel, el lloc on he viscut tota la meva escolarització des de P3 fins a 4t d’ESO, amb uns companys inoblidables. Però tampoc es podrà oblidar el viatge de fi de curs amb la gent que m’envolta. 

Per finalitzar, us desitjo molt bon curs amb nous reptes i amb voluntat, esforç i rialles entremig per superar-lo.  

 

Judit Balaguer, alumna de 4t ESO del col·legi Maristes Sant Pere Chanel de Malgrat de Mar

No hay comentarios: