martes, 22 de noviembre de 2016

Pregaria

Jo vull ser lliure. I estimo la llibertat;
Lliure en busca de noves idees per als meus somnis.
Lliure, com a protagonista de nous projectes;
com algú que ja no és infant i vol ser home.
Lliure, com algú que té les seves raons i vol dir-les;
com algú que no necessita indicadors de camí.
Lliure, com algú que ja se sent responsable;
como algú que
ha estrenat llibertat.
Senyor, ¿no és el teu Evangeli un cant al cor lliure?


Ajuda’m, Senyor, a buscar el meu rostre,
a descubrir-me per dins,
a acceptar-me com sóc en realitat.
Ajuda’m a aguantar les meves pors,
les meves inseguretats,
a superar els meus fracassos
i sortir de les meves derrotes.
Ajuda’m a seguir endavant i no tornar enrere,
a superar els desànims
i les desil·lusions.
Ajuda’m a saber 

No hay comentarios: