martes, 19 de julio de 2016

En busca de llibertat


Ajuda’m, Senyor, a buscar el meu rostre,
a descobrir-me per dins,
a acceptar-me com en realitat sóc.
Ajuda’m a aguantar les meves pors,
les meves inseguretats,
a superar els meus fracassos
i sortir de les meves derrotes.
Ajuda’m a seguir endavant i no tornar enrere,
a superar els meus desànims
i les meves desil·lusions.
Ajuda’m a saber començar cada dia: sempre!

Tu, Jesús, ets com la roca ferma al costat del mar,
ets com l’arrel forta
que aguanta l’arbre,
ets com la font
que alimenta el riu,
ets com la cantimplora
en ple desert.
Tu, Jesús, ets la força, el suport que necessito.
Senyor Jesús, no vull quedar-me tancat en mi mateix;
trenca la meva closca, enderroca el meu mur, i sigues per a mi Pont, el Pont que necessito per passar del cèrcol de les meves amarres a la llibertat d’un cor nou
i ple de vida.

No hay comentarios: