sábado, 20 de abril de 2013

Modernitzant San Francesc

Senyor, fes de mí
un instrument de la teva comunicació.
On altres envien bombes i destrucció,
que jo porti una paraula d’unió.
On tants procuren ser servits,
que jo porti l’alegria de servir.
On tants adoren la màquina,
que jo sàpiga venerar l’home.
On tants aixequen la mà per pegar,
que jo obri el meu cor per acollir.
On tants divinitzen la tècnica,
que jo sàpiga humanitzar la persona.
On la vida perd el seu sentit,
que jo porti el sentit de viure.
On tants demanen un peix,
que jo sàpiga ensenyar a pescar.
On tants demanen un pa,
que jo sàpiga ensenyar a sembrar.
On tants estan sempre distants,
que jo sigui algú sempre present.
On tants pateixen la solitud que fa morir,
que jo sigui l’amic que fa viure.
On tants moren en la matèria que passa,
que jo visqui l’esperit que roman.
On tants miren per a la terra,
que jo sàpiga mirar per al Cel.

Amén

No hay comentarios: