jueves, 14 de febrero de 2013

MISSATGE D’UN ADOLESCENT ALS SEUS PARES

No em donis tot el que demani, a vegades només demano per saber quant puc obtenir.
No em donis sempre ordres; si a vegades em demanessis les coses ho faria amb més gust.
Compleix totes les teves promeses; si me promets un premi o un càstig, dóna-me’l.
No em comparis amb ningú, si em fas sentir pitjor que els altres seré jo qui pateixi.
No em corregeixis davant dels altres, ensenya’m a ser millor quan estiguem sols.
No em cridis, et respecto menys quan ho fas i m’ensenyes a cridar.
Deixa’m valer-me per mi mateix o mai n’aprendré.
Quan estiguis equivocat admet-ho, i creixerà l’opinió que tinc de tu.
Faré el que tu facis, però mai diguis i no facis.
Ensenya’m a conèixer i estimar Déu.
Quan t’expliqui els meus problemes, no em diguis “no tinc temps”; comprèn-me i ajuda’m.
estima’m i digues-m’ho, m’agrada sentir-t’ho dir.

Pastoral Marista

No hay comentarios: