martes, 12 de mayo de 2015

Un nou dia


Un nou dia, un nou sol...
Un nou alè de vida, un nou contagi d’esperança...

Voldria, Jesús,
que la llum de la teva saviesa
fos el sol que il·lumini avui el meu viure. 

Fes-me fort per capbussar-me, sense pors,
en l’oceà del meu interior.
Que aprengui a descobrir-me;
que sigui valent per acceptar-me.
Dóna’m l’empenta que em cal
per llençar-me a l’aventura
d’estar disponible per als altres.
Que no em falti avui el coratge que necessito
per assumir el risc d’estimar i ser estimat.

Si caminem, que sàpiga ser
al costat dels companys i companyes. 

Quan algú plori, si no puc contagiar alegria,
que almenys sàpiga plorar al seu costat.

Quan algú rigui, que sàpiga ser feliç vora seu.
Si algú té ganes de xerrar,
que tot jo esdevingui orella que aculli i escolti.

Que la teva Vida ompli avui la meva vida. Que el teu Amor doni avui sentit al meu estimar.
Que la teva Creu faci avui

més lleugers els meus neguits i preocupacions.
Que la teva Resurrecció ompli avui de llum,

alegria i color cada gest del meu actuar.
Bon dia, Jesús, Amic meu.
Beneeix-
me i ajuda’m.
Dóna’m el teu amor i la teva salvació,
el perdó per les meves febleses i limitacions.
Ajuda’m a esdevenir
instrument de la teva alegria en mig del món. 

No hay comentarios: