jueves, 9 de mayo de 2013

Pasqua de les Avellanes 2013 Mirant a fons!


“…NO TINGUEU POR, ANEU A ANUNCIAR ALS MEUS GERMANS I GERMANES QUE VAGIN A GALILEA. ALLÀ EM VEURAN” (Mt 28, 10)

I des de “Galilea” surt aquesta crònica que vol ser un tornar a fer-me conscient que el viscut a les Avellanes del 28 al 31 de Març d’enguany ha esta un veritable do de Déu!!!.
Al voltant de 240 persones en COMUNIÓ hem gaudit de la 40ena edició de la Pasqua Juvenil de les Avellanes. Un esdeveniment important, que ens fa ser i sentir-nos ESGLÉSIA viva i activa. I ho hem fet Mirant a Fons la nostra realitat, la de la societat i la proposta de Jesús de Natzaret.
Cada dia des del que es celebrava i feia ha estat clau per a donar sentit al nostre ser cristians avui. Moltes paraules i molts sentiments vénen al cap i al cor:  fraternitat, amor, servei, Fe, creu, mort, silenci, Jesús, Maria, compromís, vida, dona, seguiment, Resurrecció,...
Moltes maneres d’ajudar-nos a viure i centrar aquesta experiència: Pregàries, Eucaristies, Grups, Compartir, Riure, Cantar, Expressar, Callar, Dialogar, Plorar, Pensar, ...
Sí, ha estat un gran DO!!!!. Un do de VIDA que evidentment s’ha de traduir en el meu camí quotidià essent jo també facilitador de VIDA i testimoni de Resurrecció a la meva Galilea, amb la família, amb els amics, amb els no tant amics, a la feina, a la universitat, ...des de les actituds i gestos que revelin bondat i humanitat.
I sense por, cercant-lo allà on estem, amb el que ens ocupa i preocupa, amb els que es creuen amb nosaltres a diari, donant i donant-nos...en camí!!!.
ÉS VIU, nosaltres en som testimonis !!!

Pastoral Marista

No hay comentarios: