jueves, 4 de junio de 2015

Canviar jo perquè canviï el món


El sufí Bayazid diu sobre si mateix:
De jove jo era un revolucionari i la meva pregària consistia a dir a Déu: «Senyor, dóna'm forces per a canviar el món.»
A mesura que vaig ser adult i vaig caure en el compte que m'havia passat mitja vida sense haver aconseguit canviar una sola ànima, vaig transformar la meva pregària i vaig començar a dir:
«Senyor, dóna'm la gràcia de transformar tots els qui entren en contacte amb mi. Encara que només sigui la meva família i els meus amics. Amb això estaré satisfet.»
Ara, que sóc gran i tinc els dies comptats, he començat a comprendre l'estúpid que he estat. Ara la meva pregària és la següent:
«Senyor, dóna'm la gràcia de canviar-me a mi mateix»
Si jo hagués fet sempre aquesta pregària, no hauria malgastat la meva vida.



Anthony de Mello 

No hay comentarios: