Un curs més, us donem la benvinguda i renovem el desig que aquest mitjà sigui un canal ’informació habitual de la vida solidària que es genera entorn de SED Catalunya.
Com veureu, el curs comença amb moltes novetats i la primera és la nova campanya, anomenada “El menjar no es llença. Per un consum responsable que es preocupi per les persones”. Així doncs, la campanya del curs 2014-2015 ens convida a reflexionar i actuar entorn al consum responsable.
El consum responsable és un concepte que sostè que els éssers humans han d’ajustar els seus hàbits de consum a les seves necessitats reals, a les de la resta de les persones i les del planeta, tot escollint opcions de consum que afavoreixin la igualtat social, la justicia i el mediambient. Consumir de manera responsable significa, en primer lloc, qüestionar-se a l’hora de comprar què és prescindible i què no, quines son les nostres disponibilitats econòmiques reals i, després, escollir els productes, no només pel seu preu o qualitat sinó també per la seva història que han viscut abans d’arribar a la tenda i la que l’espera després de concluir la seva vida útil.
Podeu accedir al material de la campanya a http://www.aulased.org/ on trobareu disponibles les unitats didàctiques. Esperem, un cop més, la vostra participació en les diverses propostes i iniciatives, i us convidem que ens feu arribar les vostres.
Com veureu, el curs comença amb moltes novetats i la primera és la nova campanya, anomenada “El menjar no es llença. Per un consum responsable que es preocupi per les persones”. Així doncs, la campanya del curs 2014-2015 ens convida a reflexionar i actuar entorn al consum responsable.
El consum responsable és un concepte que sostè que els éssers humans han d’ajustar els seus hàbits de consum a les seves necessitats reals, a les de la resta de les persones i les del planeta, tot escollint opcions de consum que afavoreixin la igualtat social, la justicia i el mediambient. Consumir de manera responsable significa, en primer lloc, qüestionar-se a l’hora de comprar què és prescindible i què no, quines son les nostres disponibilitats econòmiques reals i, després, escollir els productes, no només pel seu preu o qualitat sinó també per la seva història que han viscut abans d’arribar a la tenda i la que l’espera després de concluir la seva vida útil.
Podeu accedir al material de la campanya a http://www.aulased.org/ on trobareu disponibles les unitats didàctiques. Esperem, un cop més, la vostra participació en les diverses propostes i iniciatives, i us convidem que ens feu arribar les vostres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario