Els camps de treball de la campanya
d’Introducció a la Solidaritat Internacional
d’enguany ja estan en marxa. Mentre els
primers voluntaris ja han començat a la seva
experiència, la resta espera impacient el seu
torn per marxar. Els camps de treball que es
realitzen aquest any són diversos tant a
Paraguai com a Tanzània.
Per una banda, a Paraguai, un doble torn de voluntàries realitzarà la seva tasca a Horqueta, el primer al mes de juliol i el segon durant l’agost. Allí treballaran al centre obert Mitangüera Rekove, on s’atén a infants i joves en situació d’exclusió social tot oferint una educació integral de la persona, col·laboraran amb l’escola marista de la Immaculada, acompanyaran a la comissió de mares del barri d’Ykua Lucero en la tasca del menjador social i estaran al costat de les noies de la residència “tres violetas”.
A San José d’Esteros, un grup de voluntàries estudiants de medicina, faran una tasca de recolzament al servei sanitari de la zona tot realitzant el repartiment de medicaments, fent xerrades de prevenció sobre les malalties més freqüents en el territori i donant un cop de mà a la metgessa del consultori.
A Fischat una parella de voluntaris donaran suport a les comunitats de les escoles San José de Esteros, Media Luna, Pablo Sthal, Cacique Sapo i General Díaz tot oferint formació en noves metodologies educatives i noves tecnologies.
Per altra banda, a Asunción, comptaran amb un voluntari que visitarà diferents entitats i ONG’s relacionades amb el moviment indígena per la consolidació del currículum educatiu diferenciat.
Ja per acabar en el país sud-americà, el tècnic de projectes de l’entitat farà un seguiment i acompanyament al grup de voluntaris al país així com també realitzarà una tasca de seguiment i avaluació de projectes.
Per altra banda, a Tanzània, es duran a terme dos camps de treball. El primer d’ells a la ciutat de Mwanza, on es farà un recolzament al nou centre marista d’educació secundària que compta amb més de 40 adolescents interns. A més a més també es donarà suport al professorat en la implementació de noves metodologies educatives i educació en el temps lliure.
Per una banda, a Paraguai, un doble torn de voluntàries realitzarà la seva tasca a Horqueta, el primer al mes de juliol i el segon durant l’agost. Allí treballaran al centre obert Mitangüera Rekove, on s’atén a infants i joves en situació d’exclusió social tot oferint una educació integral de la persona, col·laboraran amb l’escola marista de la Immaculada, acompanyaran a la comissió de mares del barri d’Ykua Lucero en la tasca del menjador social i estaran al costat de les noies de la residència “tres violetas”.
A San José d’Esteros, un grup de voluntàries estudiants de medicina, faran una tasca de recolzament al servei sanitari de la zona tot realitzant el repartiment de medicaments, fent xerrades de prevenció sobre les malalties més freqüents en el territori i donant un cop de mà a la metgessa del consultori.
A Fischat una parella de voluntaris donaran suport a les comunitats de les escoles San José de Esteros, Media Luna, Pablo Sthal, Cacique Sapo i General Díaz tot oferint formació en noves metodologies educatives i noves tecnologies.
Per altra banda, a Asunción, comptaran amb un voluntari que visitarà diferents entitats i ONG’s relacionades amb el moviment indígena per la consolidació del currículum educatiu diferenciat.
Ja per acabar en el país sud-americà, el tècnic de projectes de l’entitat farà un seguiment i acompanyament al grup de voluntaris al país així com també realitzarà una tasca de seguiment i avaluació de projectes.
Per altra banda, a Tanzània, es duran a terme dos camps de treball. El primer d’ells a la ciutat de Mwanza, on es farà un recolzament al nou centre marista d’educació secundària que compta amb més de 40 adolescents interns. A més a més també es donarà suport al professorat en la implementació de noves metodologies educatives i educació en el temps lliure.
L’altre camp de treball que es realitzarà en el país africà es
localitza a la ciutat de Masonga on també es donarà
suport a l’escola d’educació secundària de la població així
com es col·laborarà amb l’escola per a infants amb
diversitat funcional (Maalum).
BATEC 67
BATEC 67
No hay comentarios:
Publicar un comentario